تراکتور به دنبال تسخیر نصف جهان

تیم تراکتور تبریز از ساعت ۱۵ امروز در اصفهان مهمان سپاهان خواهد بود.
از هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، ورزشگاه نقش جهان اصفهان از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه میزبان رقابت دو تیم سپاهان و تراکتور خواهد بود؛ دیداری که همواره از جذابیت خاصی برخوردار است.
سپاهان در سه مسابقه خودش بعد از اردوی تیم ملی، دو پیروزی خارج از خانه و یک تساوی مقابل پرسپولیس به دست آورده و در سمت دیگر هم تراکتور، با ارائه یک بازی بسیار خوب مقابل پرسپولیس، این تیم را در تهران شکست داد و در ادامه هم با وجود باخت نزدیک به مس رفسنجان، در هفته بعدی با یک بازگشت فوق‌العاده، نفت مسجد سلیمان را در تبریز شکست داد تا با بالاترین سطح از انگیزه راهی اصفهان شود.
اما نکته ویژه این مسابقه، تقابل دو سرمربی خارجی و مشهور لیگ ایران در مسابقه فردا است. قربان بردیف، سرمربی کهنه‌کار روس با کوله‌باری از تجربه و افتخار با تی‌تی‌های تبریز به اصفهان سفر می‌کند تا به مصاف تیم روی دور افتاده ژوزه مورایس برود. سرمربی پرتغالی که هرچه از حضورش در فوتبال ایران می‌گذرد، هواداران بیشتری پیدا می‌کند و طرفداران تیمش را هم به موفقیت با طلایی‌پوشان امیدوارتر می‌کند.
بردیف که در چهار بازی ابتدایی لیگ آمار ناامیدکننده دو شکست و دو تساوی را به جا گذاشت، در پنج بازی بعد با چهار پیروزی، به یک‌باره جهشی ویژه در بازی و رتبه تراکتور در جدول ایجاد کرد و تبریزی‌ها را به رتبه پنجم جدول رساند. در آن سو هم مورایس که لیگ را عالی شروع کرده بود، سکته میانه فصل و چهار ناکامی متوالی در کسب پیروزی را با برتری مقابل هوادار رد کرد تا اکنون تیمش با دو امتیاز اختلاف از صدر جدول، با شانزده امتیاز در رده سوم قرار بگیرد.
در سه دیدار قبلی که دو تیم مقابل هم قرار گرفتند، دو تساوی و یک باخت برای تراکتور رقم خورده است.
گفتنی است تیم های تراکتور و سپاهان از ساعت ۱۵ سه شنبه با قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در ورزشگاه نصف جهان به مصاف هم خواهند رفت.