حجت الاسلام بنابی: حظ کنید که سقوط هواپیمای آمریکا را به ایران نسبت می دهند.


حجت الاسلام بنابی در جمع عزاداران فاطمی تبریز با اشاره به سقوط هواپیمای آمریکایی گفت: باید حظ کنیم که چنین توانی داریم که می توانند آن را راست یا دروغ به ما نسبت دهند.
    
 حجت الاسلام عبدالحمید بنابی در جمع عزاداران فاطمی تبریز اظهار داشت: علمی که به انسان اخلاق و معرف و انسانیت نیاورد، به درد نمی خورد.

وی به پیشرفت های موشکی ایران اشاره کرده و گفت: موشک علم است و جمهوری اسلامی امروز در بالاترین درجه عزتمندی در جهان قرار دارد.

این خطیب تبریزی تاکید کرد: برکات انقلاب اسلامی و آثار رهبری های امام و رهبر انقلاب در دنیا جاری است.

وی افزود: در داخل کشور مشکلاتی داریم و کسی کور و کر نیست اما به پیشرفت علمی و عظمت انقلاب اسلامی می بالیم.

حجت الاسلام بنابی اظهار داشت: سقوط هواپیمای آمریکایی در افغانستان را می خواهند به ایران منتسب کنند. حداقل باید حظ کنیم که چنین توانی داریم که می توانند آن را راست یا دروغ به ما نسبت دهند.

وی ادامه داد: در این کشور گرسنه نداریم و به یقین هر کس کار کند نان شب خود را پیدا می کند، به شرطی که برای جهاز دخترش یخچال ۱۵ میلیونی نخرد.

حجت الاسلام بنابی بیان داشت؛ برخی ها واقعا مستحق هستند اما از ترس آبرو صدایشان در نمی آید و همین ها هم به فریاد انقلاب رسیده اند.

وی گفت: از دانشگاه و حوزه گلایه داریم که از انقلاب عقب مانده اند، هر چند در آنها افرادی هم هستند که به درد انقلاب خورده اند.