نشست تخصصی تئاتر معاصر در دانشگاه نبی‌اکرم(ص) تبریز

به گزارش تبریز فردا، این نشست که با حضور و سخنرانی علیرضا کوشک جلالی؛ کارگردان و مدرس تئاتر در ایران و آلمان برگزار می‌شود از سلسله نشست‌های تخصصی حوزه تئاتر در دانشگاه نبی‌اکرم(ص) تبریز است.

 این مراسم روز پنجشنبه 5 دی‌ماه، از ساعت 15 تا 17 در محل پلاتوی دانشگاه نبی‌اکرم (ص) با حضور دانشجویان و علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش علیرضا کوشک جلالی برنده جایزه افتخاری تئاتر شهر کلن/آلمان در سال 2016، دارای مدرک درجه یک هنری از وزارت ارشاد، عضو کانون کارگردانان آلمان و ایران است و از سال 1363 در آلمان به عنوان نویسنده و کارگردان مشغول کار است. او بیشتر به زبان آلمانی می نویسد و با هنرپیشگان آلمانی کار می‌کند. کوشک جلالی برای نمایش نامه "پا برهنه، لخت، قلبی در مشت" (با کاروان سوخته) جایزه نمایشنامه نویسی آلمان را دریافت کرد. (این نمایش بیش از ۱۰۰۰ بار در کشورهای آلمان، سوئیس، اوکراین، بورکینا فاسو، روسیه، آمریکا، ایران، ترکیه ... و در فستیوال‌های بین‌المللی اجرا شده است.) وی همچنین در سال 1382، گروه تئاتری "علی جلالی آنسامبل" را در شهر کلن پایه‌گذاری کرد و هم اکنون مسئول هنری این گروه است.

حضور در این مراسم برای عموم افراد آزاد است