نگاهی به تقابل‌های تراکتور و نفت مسجد سلیمان

 دو تیم نفت مسجد سلیمان و تراکتور تاکنون پنج بار در لیگ برتر فوتبال مقابل هم صف آرایی کردند که ماحصل این بازی‌ها سه پیروزی برای تراکتور و دو تساوی است.
نخستین دیدار تراکتور و نفت مسجد سلیمان در تاریخ لیگ برتر به فصل 94-93 بر می‌گردد.
تراکتور در این دیدار که از هفته ششم در روز جمعه (هفت شهریور 93) برگزار شد، توانست با گل‌های محسن دلیر (دو بار) و سامان نریمان جهان حریف خود را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.
بازی برگشت تراکتور و نفت مسجد سلیمان در فصل 94-93، سی‌ام بهمن ماه در مسجد سلیمان برگزار شد که تراکتور توانست با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست دهد.
نفت در آن بازی ابتدا با گل بوحمدان از تراکتور پیش افتاد اما در ادامه، نریمان جهان و ادینیو برای تراکتور گلزنی کردند.
فصل هجدهم تراکتوری‌ها در هفته اول میهمان مسجد سلیمانی‌ها بودند که در این مسابقه تلاش دو تیم نتیجه‌ای نداشت و آن بازی به تساوی بدون گل خاتمه یافت.
تراکتور هفته 16 لیگ هجدهم در بازی برگشت توانست نفت مسجد سلیمان را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد، دژاگه و سوگیتا در آن بازی برای تراکتور گلزنی کردند و در ادامه حسینی بازیکن نفت دروازه خودشان را باز کرد تا این تیم با سه گل مغلوب شود.
تراکتور در هفته اول فصل نوزدهم نیز میهمان نفت مسجد سلیمان بود که تلاش دو تیم در طول 90 دقیقه گلی در بر نداشت تا نخستین تساوی بدون گل فصل برای دو تیم رقم بخورد.